Theses 

Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company – Bc. Jakub Řehulka

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Jakub Řehulka

Diplomová práce

Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

Abstract: This study mainly aims to develop an Internet marketing strategy helping selected company to penetrate selected foreign market. The strategy proposal itself is based on theoretical and analytical findings derived in respective chapters. All layers of XY company business environment within the selected market were analyzed in order to deliver precisely tailored strategy which is the major output of the study. The project of strategy proposal is then subjected to cost-time-risk analysis. The significance of research findings lies in its inter-national perspective in relation to Internet marketing which seems to be the area researched less than other Internet marketing-related studies.

Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a analytické poznatky, které jsou shrnuty v příslušných kapitolách. Všechny vrstvy v rámci externího i interního prostředí firmy na daném trhu byly analyzovány za účelem správného přizpůsobení strategie, která je hlavním výstupem této práce. Projekt navržení efektivní strategie Internetového marketingu pro zahraniční trh je podroben analýze nákladů, času a rizik. Studie je významná zejména svým mezinárodním zaměřením v souvislosti s Internetovým marketingem. Tato oblast se zdá být méně zkoumanou ve srovnání se studiemi zabývajícími se Internetovým marketingem jako takovým.

Keywords: Internet, Internetový marketing, mezinárodní Internetový marketing, strategie Internetového marketingu, nástroje Internetového marketingu, proniknutí na zahraniční trh

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
  • Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Barešová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=33658 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Řehulka, Jakub. Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 1. 2019 22:29, 3. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz