Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company – Bc. Jakub Řehulka
Bc. Jakub Řehulka
Master's thesis
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Abstract:
This study mainly aims to develop an Internet marketing strategy helping selected company to penetrate selected foreign market. The strategy proposal itself is based on theoretical and analytical findings derived in respective chapters. All layers of XY company business environment within the selected market were analyzed in order to deliver precisely tailored strategy which is the major output of …moreAbstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a analytické poznatky, které jsou shrnuty v příslušných kapitolách. Všechny vrstvy v rámci externího i interního prostředí firmy na daném trhu byly analyzovány za účelem správného přizpůsobení strategie, která …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHULKA, Jakub. \textit{Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/l3514z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Řehulka, Jakub. Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Iva Vaňková -
Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Ared Tagani -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh obsahové strategie webových stránek s využitím nástrojů internetového marketingu
Monika Neuwirthová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu
Martina Bobková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Strategie rozvoje a internetového marketingu pro web www.skutecnydarek.cz
Aleš Fodor