Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company – Bc. Jakub Řehulka
Bc. Jakub Řehulka
Diplomová práce
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Abstract:
This study mainly aims to develop an Internet marketing strategy helping selected company to penetrate selected foreign market. The strategy proposal itself is based on theoretical and analytical findings derived in respective chapters. All layers of XY company business environment within the selected market were analyzed in order to deliver precisely tailored strategy which is the major output of …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a analytické poznatky, které jsou shrnuty v příslušných kapitolách. Všechny vrstvy v rámci externího i interního prostředí firmy na daném trhu byly analyzovány za účelem správného přizpůsobení strategie, která …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHULKA, Jakub. \textit{Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/l3514z/.
Jak správně citovat práci
Řehulka, Jakub. Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Iva Vaňková -
Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Ared Tagani -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh obsahové strategie webových stránek s využitím nástrojů internetového marketingu
Monika Neuwirthová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu
Martina Bobková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Strategie rozvoje a internetového marketingu pro web www.skutecnydarek.cz
Aleš Fodor