Funkce loutky v dramatické výchově pro sluchově postižené děti – BcA. Aneta Hegyiová
BcA. Aneta Hegyiová
Bakalářská práce
Funkce loutky v dramatické výchově pro sluchově postižené děti
The Funkcion of Puppets in Educational Drama for Children with Hearing Impairments
Anotace:
Bakalářská práce Funkce loutky v dramatické výchově pro sluchově postižené děti zkoumá význam a funkčnost loutek v rámci dramatické výchovy u dětí předškolního a mladšího školního věku se sluchovým postižením. V teoretické části je mapována oblast sluchového postižení, dramatické výchovy, loutek obecně a loutek pro edukaci sluchově postižených dětí. Praktickou částí bakalářské práce je projekt „Pan …víceAbstract:
Bachelor work Puppet function in educational drama for children with hearing impairment examines the relevance and the functionality of puppets within drama education for preschool children and young school age children with hearing impairments. In the theoretical part the area of hearing infliction, drama education, puppets in general and puppets for education of children with hearing impairment is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/fgcv2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: prof. Mgr. Zoja Mikotová
- Oponent: doc. PhDr. Veronika Broulíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/fgcv2/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Výchovná dramatika pro Neslyšící
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova v rámci školních a mimoškolních aktivit - činnost Dětského divadelního studia Mladá Boleslav Drama within of school and extracurricular activities - the activity of Children´s Theatre Studio Mlada Boleslav
Karla BROŽOVÁ -
Neslyšící dítě ve slyšící a neslyšící rodině
Monika NOVOTNÁ -
Využití loutky při edukaci žáků s mentálním postižením na prvním stupni základní školy
Jitka PŘIVŘELOVÁ -
Loutky jako edukační nástroj. Potenciál dramatických výchovně-vzdělávacích lekcí s loutkami (s terapeutickými účinky)
Hana Volkmerova -
Alerting and signalling in case of fire. Assessment of necessary specifications on fire protection appliances within the scope of accessibility constructions for deaf and profoundly deaf people.
Marco Behrens -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková -
Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education
Vladimír Nezdařil -
Deaf Students and their Motivation to Learn English
Veronika Morávková