Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v období pandemie Covid-19 – Bc. Gabriela MARTINÍKOVÁ, DiS.
Bc. Gabriela MARTINÍKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v období pandemie Covid-19
Burnout syndrome of special education teachers at schools for pupils with special educational needs during the Covid-19 pandemic
Anotace:
Práce na téma "Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v období pandemie Covid-19" se věnuje profesi speciálního pedagoga, který působí na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část se zaměřuje na oblast stresu, syndromu vyhoření - jeho příznaky, stresory, průběh. Dále se zabývá profesí učitele, speciálního pedagoga …víceAbstract:
The thesis called "Special Education Teachers' Burnout at Schools for Pupils with Special Education Needs during the Covid-19 Pandemic" deals with the profession of special education teachers at schools for pupils with special education needs. The theoretical part focuses on stress, burnout syndrome - its symptoms, stressors, progress. The thesis also deals with the profession of teacher, special education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Karunová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTINÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v období pandemie Covid-19}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/l37a3a/.
Jak správně citovat práci
MARTINÍKOVÁ, Gabriela. Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v období pandemie Covid-19. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
20. 4. 2023