Business ethics and consumer attitudes - cynicism and trust – Svetlana Kivi
Svetlana Kivi
Bachelor's thesis
Business ethics and consumer attitudes - cynicism and trust
Abstract:
The following thesis is about business ethics and ethical consumerism. It contains information about the origins of these terms, factors affecting ethical consumption and production of goods. It also considers the creation of brands and the maintenance of a company's image in the era of new technologies, taking into account the influence of prosumers. It focuses on contradictions between business and …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Daniel Rosenhaft Swain, Ph.D. MA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Názov
Vložil
Vložené
Práva