Communication Skills of a Successful Manager – Gabriela VAVROŠOVÁ
Gabriela VAVROŠOVÁ
Bakalářská práce
Communication Skills of a Successful Manager
Communication Skills of a Successful Manager
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačními dovednostmi úspěšného manažera. Zaměřuje se na pojem komunikace a na její vývoj. Stěžejní část se zabývá situacemi, které jsou pro manažera běžné a ve kterých je komunikace nezbytná. Rozebírány jsou situace jako jednání, psaní emailů, telefonování či tvorba prezentací. Praktická část představuje výsledky výzkumu. Ten analyzuje odpovědi manažerů, kteří odpověděli …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with communication skills of a successful manager. It is focusing on the term communication and what its development was. The fundamental part concerns with situations which are usual for the manager and in which communication is necessary. There are analysed situations such as - meetings, writing of emails, phone calls or creation of presentations. The practical part is …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
19597
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAVROŠOVÁ, Gabriela. Communication Skills of a Successful Manager. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Neverbální komunikace v hotelnictví
Jiří Mlýnek -
Verbální a neverbální komunikace moderátora v televizních soutěžních pořadech
Tereza WEBEROVÁ -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA