Editor záznamů pro výuku ve virtuální realitě – Jan PURKART
Jan PURKART
Bakalářská práce
Editor záznamů pro výuku ve virtuální realitě
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zaznamenáváním, editováním a přehráváním 3D záznamu z aplikace virtuální třídy a jeho zpětného přehrání. Už dnes se v českém školním systému využívá technologií virtuální reality k výuce. Tato práce má za úkol zlepšit prostředí výuky ve virtuální realitě, přepracovat aplikaci virtuální třídy, navrhnout a implementovat editor záznamu z virtuální reality.Abstract:
This bachelors thesis focuses on capturing, editing and finally playing the 3D recording of teaching in virtual classroom. Today, universities are already leveraging virtual reality technologies for education. This thesis aims to enhance the learning environment within virtual reality, revamp the virtual classroom application, and design and implement a virtual reality recording editor.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Vaněček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PURKART, Jan. Editor záznamů pro výuku ve virtuální realitě. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Informatika a výpočetní technika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička -
Framework for analysis of employee reactions to social engineering attacks in Unity.
Václav Bílý -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Visions of Unity: The Politics of Peace in the Literary Works of Virginia Woolf and Her Contemporaries in 1930s Britain
Velid Beganović -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec