Metody kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět se zvláštním ohledem na předmět Židovská výchova – Helena DIVECKÁ
Helena DIVECKÁ
Diplomová práce
Metody kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět se zvláštním ohledem na předmět Židovská výchova
RWCT methods and their application in the educational field of "People and the world around them" with special focus on "Jewish education"
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zabývala možností propojení předmětů ze vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět s židovskými tématy. Definovala jsem filosofii kritického myšlení, vzdělávací oblast Člověk a jeho svět v ŠVP Lauderových škol a pojem židovská výchova. V praktické části své diplomové práce jsem potom zjišťovala, zda propojení židovských témat do předmětů vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět …víceAbstract:
In my thesis I concentrated on connecting the field People and their world with Jewish topics. I defined the philosofy of Critical thinking, how the field People and their world is compiled in the School educational program of Lauder schools and the concept of Jewish studies. In the practical part of my thesis I tried to find out, if connecting Jewish topics with the field People and their world is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Identifikátor:
27255
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eva Lukavská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVECKÁ, Helena. \textit{Metody kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět se zvláštním ohledem na předmět Židovská výchova}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/l4d99p/.
Jak správně citovat práci
DIVECKÁ, Helena. Metody kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět se zvláštním ohledem na předmět Židovská výchova. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Město Říčany a jeho historie - soubor pracovních listů a jejich využití ve vzdělávací oblasti člověk a jeho svět.
Žaneta Hejmalíčková -
Místně zakotvené učení a jeho aplikace ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na příkladu mikroregionu Moravský Krumlov
Lenka Tuzová -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Význam didaktických pomůcek na rozvoj kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v 1. ročníku ZŠ
Iva Šustrová -
Využití metod kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na 1. stupni
Veronika Rathouzová -
Vliv hraní šachu na logické a kritické myšlení žáků druhého stupně základních škol
Gabriel KOMJATHY