Patrik Just

Diplomová práce

Strategická analýza prodeje vozů značky AUDI v ČR

Strategic analysis of AUDI cars sales in the Czech Republic
Anotace:
Strategická analýza prodejů vozů AUDI v ČR seznamuje s používanými strategiemi, metodami a analýzami např. PESTLE, Porterova analýza pěti sil či BCG matice. V praktické části se nachází značka AUDI a její vývoj v České republice za roky 2007, 2012, 2017 a 2022. Popisuje nabízené portfolio produktů, analýzu prodeje v automobilovém TOP3 segmentu, prodejní strategie AUDI v České republice či analýzu konkurence …více
Abstract:
Strategic analysis of Audi cars sales in the Czech Republic introduces the employed strategies, methods, and analyses such as PESTLE, Porter's Five Forces analysis, and the BCG matrix. The practical section provides an overview of Audi and development of Audi in the Czech Republic for the years 2007, 2012, 2017, and 2022. It describes the offered product portfolio, analyzes sales in the automotive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2024
  • Vedoucí: Jiří Dvořáček
  • Oponent: Michaela Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91563