Základní matematické představy u dětí s poruchami autistického spektra – Bc. Veronika Pelánová
Bc. Veronika Pelánová
Master's thesis
Základní matematické představy u dětí s poruchami autistického spektra
Basic mathematical concepts of children with Autistic spectrum disorders
Abstract:
Anotace: PELÁNOVÁ, V. Základní matematické představy u dětí s poruchami autistického spektra. Diplomová práce, Brno: Masarykova univerzita, 2013. 69 s. Diplomová práce se zabývá rozvojem základních matematických představ dětí s poruchami autistického spektra v souvislosti s vytvořenou publikací. Hlavním výzkumným cílem diplomové práce bylo sumarizovat informace o možnosti budoucího využití vzniklé …moreAbstract:
Abstract: PELÁNOVÁ, V. Basic mathematical concepts of children with Autistic spektrum disorders. Diploma thesis, Brno: Masarykova univerzita, 2013. 69 s. The thesis deals with the development of basic mathematical ideas of children with autism spectrum disorders in relation to the creation of a publication. The main aim of this thesis was to summarize information about the possibility of future use …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sbaq3/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2013
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Využití strukturovaného učení v mateřských školách speciálních
Markéta Táborská -
Didaktické pomůcky a jejich využití v praxi pro žáky s autismem na 1. stupni základní školy
Markéta MAJEROVÁ -
Didaktické pomůcky využívané v oblasti matematiky při edukaci žáků s poruchami autistického spektra
Martina ZABAVSKÁ -
Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Martina Jančíková -
Co víme o Hiv a Aids?
Lenka Musilova -
Globalizace - epidemie AIDS jako sociální problém soudobého světa
Gabriela Barboříková