Využití polynomiální metody v řízení systémů s dopravním zpožděním – Bc. Bronislav KROČIL
Bc. Bronislav KROČIL
Master's thesis
Využití polynomiální metody v řízení systémů s dopravním zpožděním
Using of polynomial method for controlling time delay system
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá jednou z metod návrhu systému řízení pro stabilní i nestabilní systémy s dopravním zpožděním. Návrh metody vychází z aplikace polynomiální syntézy a metody přiřazení pólů charakteristického polynomu na systém řízení se dvěma zpětnovazebními regulátory. Cílem této práce je odvodit algoritmy a výpočtové vztahy pro parametry regulátorů zadaných tříd systémů s dopravním zpožděním …moreAbstract:
This extended essay presents one methodology of the controller design for stable and unstable time delay system. The proposed method based on the polynomial approach and the pole assignment method for specific multinomial on control system with two feed-back controllers. The target of this essay is a deduction of algorithms and computation of characteristics for desired classes of time delay systems …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2006
Accessible from:: 26. 5. 2006
Identifier:
3393
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROČIL, Bronislav. \textit{Využití polynomiální metody v řízení systémů s dopravním zpožděním}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/l4uwm4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KROČIL, Bronislav. Využití polynomiální metody v řízení systémů s dopravním zpožděním. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Chemical and process engineering / Automation and process control
Theses on a related topic
-
Možnosti aproximace dopravního zpoždění zobecněnými Laguerrovými funkcemi
Norbert Zsitva -
Aproximace LTI SISO systémů s dopravním zpožděním pomocí zobecněných Laguerrových funkcí
Norbert Zsitva -
Řízení systému s dopravním zpožděním s využitím Padého aproximace
Petr JURÁK -
Srovnání racionálních aproximací modelů se zpožděními
Eva KUREČKOVÁ -
Adaptivní regulátory pro systémy s dopravním zpožděním a jejich porovnání
Daniel Krykorka -
Řízení systémů s významným dopravním zpožděním
Petr Nevečeřal -
METODY NASTAVENÍ PID REGULÁTORU PRO STATICKÉ SYSTÉMY 1. ŘÁDU S DOPRAVNÍM ZPOŽDĚNÍM
Vladislav Kořínek -
Adaptivní regulátory pro systémy s dopravním zpožděním a jejich porovnání
Ivo Faltus