Značka jako nehmotné aktivum firmy – Martin Holický
Martin Holický
Bachelor's thesis
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Anotácia:
V teoretické části bakalářské práce na téma Značka jako nehmotné aktivum firmy jsou vyloženy důležité pojmy, nástroje a metody, týkající se dané problematiky. Získané teoretické poznatky o nehmotném majetku, oceňovacích metodách a hlavně o značce, jejích prvcích a funkcích, jsou základem pro část praktickou. Předmětem praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků z oblasti oceňování značky …viacAbstract:
There are important concepts, tools and methods introduced in the theoretical part of my bachelor thesis on theme Trademark as an intangible asset of a company. All the gained theoretical knowledge about intangible assets, methods of valuation and mostly about brand, its elements and functions, are the basis of the practical part. The subject of practical part is application of gained theoretical knowledge …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Monika Harantová
- Oponent: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Valuation of Spotify using Selected Valuation Methods
Nandan Damini -
Valuation of Netflix, Inc. using Selected Valuation Methods
Elena Matevosyan -
Application of fundamental analysis methods for the valuation
Salome Tsekvava -
Valuation of Visa Inc. Using Selected Valuation Methods
Kateryna Vasylieva -
Valuation of the Selected Company using Selected Valuation Methods
Nandan Damini -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand Management
Petr Fíla -
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
Eduard Vilím