Martin Holický

Bachelor's thesis

Značka jako nehmotné aktivum firmy

Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Anotácia:
V teoretické části bakalářské práce na téma Značka jako nehmotné aktivum firmy jsou vyloženy důležité pojmy, nástroje a metody, týkající se dané problematiky. Získané teoretické poznatky o nehmotném majetku, oceňovacích metodách a hlavně o značce, jejích prvcích a funkcích, jsou základem pro část praktickou. Předmětem praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků z oblasti oceňování značky …viac
Abstract:
There are important concepts, tools and methods introduced in the theoretical part of my bachelor thesis on theme Trademark as an intangible asset of a company. All the gained theoretical knowledge about intangible assets, methods of valuation and mostly about brand, its elements and functions, are the basis of the practical part. The subject of practical part is application of gained theoretical knowledge …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedúci: Monika Harantová
  • Oponent: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40554

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management