Bc. Marina Hefnerová

Master's thesis

Tvorba značky a její postavení v marketingové komunikaci ve vztahu k vnímání zákazníkem

Brand creation and its Position within Marketing Communication in Relation to Consumer’s Perception
Abstract:
Záměrem mé diplomové práce je vytvoření a zavedení vlastní značky. Jelikož je na trhu nabídka těhotenské módy nedostačující, zaměřila jsem se v práci na obor oděvnictví a specializaci na těhotenskou módu. V teoreticko-metodologické části práce je popsán obecný teoretický princip budování značky s identifikováním nejdůležitějších prvků pro uvedení značky na trh. Další část práce, praktická, se zaměřuje …more
Abstract:
The intention of the graduatin theses is creating and introducing of new brand. Because the is lack of offer of fashion for pregnant women, I focused in the thesis on clothing industry specialized on fashion in pregnancy period. In theoretical-metodological part of the thesis there is a description of general principle of brand cration with identification of the most importnat elements of the process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication