Tvorba značky a její postavení v marketingové komunikaci ve vztahu k vnímání zákazníkem – Bc. Marina Hefnerová
Bc. Marina Hefnerová
Master's thesis
Tvorba značky a její postavení v marketingové komunikaci ve vztahu k vnímání zákazníkem
Brand creation and its Position within Marketing Communication in Relation to Consumer’s Perception
Abstract:
Záměrem mé diplomové práce je vytvoření a zavedení vlastní značky. Jelikož je na trhu nabídka těhotenské módy nedostačující, zaměřila jsem se v práci na obor oděvnictví a specializaci na těhotenskou módu. V teoreticko-metodologické části práce je popsán obecný teoretický princip budování značky s identifikováním nejdůležitějších prvků pro uvedení značky na trh. Další část práce, praktická, se zaměřuje …moreAbstract:
The intention of the graduatin theses is creating and introducing of new brand. Because the is lack of offer of fashion for pregnant women, I focused in the thesis on clothing industry specialized on fashion in pregnancy period. In theoretical-metodological part of the thesis there is a description of general principle of brand cration with identification of the most importnat elements of the process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c6wii/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEFNEROVÁ, Marina. \textit{Tvorba značky a její postavení v marketingové komunikaci ve vztahu k vnímání zákazníkem}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/l4z4a2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
Kateřina Vansová -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Blog jako nástroj budování značky XY
Karolína Lukašíková -
Projekt budování silné značky v digitální módě
Valentina Zimina -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Budování značky firmy
Alina Osmolovskaia