Tvorba značky a její postavení v marketingové komunikaci ve vztahu k vnímání zákazníkem – Bc. Marina Hefnerová
Bc. Marina Hefnerová
Diplomová práce
Tvorba značky a její postavení v marketingové komunikaci ve vztahu k vnímání zákazníkem
Brand creation and its Position within Marketing Communication in Relation to Consumer’s Perception
Anotace:
Záměrem mé diplomové práce je vytvoření a zavedení vlastní značky. Jelikož je na trhu nabídka těhotenské módy nedostačující, zaměřila jsem se v práci na obor oděvnictví a specializaci na těhotenskou módu. V teoreticko-metodologické části práce je popsán obecný teoretický princip budování značky s identifikováním nejdůležitějších prvků pro uvedení značky na trh. Další část práce, praktická, se zaměřuje …víceAbstract:
The intention of the graduatin theses is creating and introducing of new brand. Because the is lack of offer of fashion for pregnant women, I focused in the thesis on clothing industry specialized on fashion in pregnancy period. In theoretical-metodological part of the thesis there is a description of general principle of brand cration with identification of the most importnat elements of the process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c6wii/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
Kateřina Vansová -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Blog jako nástroj budování značky XY
Karolína Lukašíková -
Projekt budování silné značky v digitální módě
Valentina Zimina -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Budování značky firmy
Alina Osmolovskaia