Bc. Viktoriya Tsaruk

Diplomová práce

Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo

Design and implementation of a marketing strategy in Sodexo company
Anotace:
Práce byla věnována analýze marketingové strategie společnosti Sodexo, který je lídrem v oblasti poskytování stravenek a benefitních karet na českém trhu. Pozornost byla věnována zejména oblasti marketingové komunikaci, vymezení a zhodnocení komunikačních stylů, návrhům pro vylepšení marketingu společnosti. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit marketingovou strategii společnosti Sodexo z pohledu vybraných …více
Abstract:
The work was devoted to the analysis of the marketing strategy of Sodexo, which is a leader in the field of meal vouchers and benefit cards on the Czech market. Attention was paid in particular to the area of marketing communication, definition and evaluation of communication styles, proposals for improving the company's marketing. The main goal of the work was to evaluate Sodexo's marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.