Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo – Bc. Viktoriya Tsaruk
Bc. Viktoriya Tsaruk
Diplomová práce
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Design and implementation of a marketing strategy in Sodexo company
Anotace:
Práce byla věnována analýze marketingové strategie společnosti Sodexo, který je lídrem v oblasti poskytování stravenek a benefitních karet na českém trhu. Pozornost byla věnována zejména oblasti marketingové komunikaci, vymezení a zhodnocení komunikačních stylů, návrhům pro vylepšení marketingu společnosti. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit marketingovou strategii společnosti Sodexo z pohledu vybraných …víceAbstract:
The work was devoted to the analysis of the marketing strategy of Sodexo, which is a leader in the field of meal vouchers and benefit cards on the Czech market. Attention was paid in particular to the area of marketing communication, definition and evaluation of communication styles, proposals for improving the company's marketing. The main goal of the work was to evaluate Sodexo's marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/omcxy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Language Learning Strategies at lower grade of Grammar School
Markéta Čechová -
Communication strategies in promotional and advertising discourse: contrastive analysis
Patricie PIFKOVÁ -
Integrating Information and Communication Technologies in English Language Teaching and Learning
Václav Rydlo -
Veřejná komunikace hudebně-kulturních institucí v kontextu narůstající polarizace společnosti na Slovensku a v Česku. Manažersko-produkční hledisko.
Katarína Kandriková