Vliv okolí podniku na konkrétní podnik – Kristýna ČERNÁ
Kristýna ČERNÁ
Bakalářská práce
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
Influence of surroundings on specific company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Hlavním cílem této práce je provést analýzu podnikatelského prostředí, vyhodnotit dopad jednotlivých prvků prostředí na zvolenou společnost WOODCOTE CZ, a.s. a vytvořit doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti na trhu se stavebními materiály. První část se zabývá teoretickým vymezením podniku, jeho okolí a charakteristikou …víceAbstract:
Theme of this bachelor´s thesis is Influence of surroundings on a specific company. The main intention of the bachelor´s thesis is to execute analysis of business environment, to evaluate impact of particular elements of environment on chosen company WOODCOTE CZ, a.s. and to formulate recommendation for increase of competitiveness on the market of building materials. The first part deals with theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Kristýna. Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Charakteristika a analýza okolí vybraného podniku
Bára Halounková -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil