Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti – Bc. Ivana Růžičková
Bc. Ivana Růžičková
Bachelor's thesis
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Basic electronic formats Internet adverts and the measurement of their effects
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na internetu. V teoretické části se snažím poskytnout ucelený přehled základních forem a formátů internetové reklamy a možností jejího měření. V praktické části pak popisuji aktuální trendy v oblasti internetové reklamy, zejména pak PPC systémy. V samotném závěru práce analyzuji PPC kampaň internetového obchodu Psi-obchod.cz a navrhuji kampaň novou.Abstract:
The topic of my Bachelor theses is The Advetisement on the internet. In the theoretical part I focus on overall survey of basic forms, the size of the internet advertisement and the possibility of its measurements. In the practical part I am describing the actual trends in the field of internet advertisment, mainly the PPC systems. In the final part of my work I am analyzing the PPC campaign of an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iuw9c/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Internet a reklama
David Zapletal -
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Radovan Mihok -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková