Bc. Ivana Růžičková

Bachelor's thesis

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti

Basic electronic formats Internet adverts and the measurement of their effects
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na internetu. V teoretické části se snažím poskytnout ucelený přehled základních forem a formátů internetové reklamy a možností jejího měření. V praktické části pak popisuji aktuální trendy v oblasti internetové reklamy, zejména pak PPC systémy. V samotném závěru práce analyzuji PPC kampaň internetového obchodu Psi-obchod.cz a navrhuji kampaň novou.
Abstract:
The topic of my Bachelor theses is The Advetisement on the internet. In the theoretical part I focus on overall survey of basic forms, the size of the internet advertisement and the possibility of its measurements. In the practical part I am describing the actual trends in the field of internet advertisment, mainly the PPC systems. In the final part of my work I am analyzing the PPC campaign of an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication