Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti – Bc. Ivana Růžičková
Bc. Ivana Růžičková
Bakalářská práce
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Basic electronic formats Internet adverts and the measurement of their effects
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na internetu. V teoretické části se snažím poskytnout ucelený přehled základních forem a formátů internetové reklamy a možností jejího měření. V praktické části pak popisuji aktuální trendy v oblasti internetové reklamy, zejména pak PPC systémy. V samotném závěru práce analyzuji PPC kampaň internetového obchodu Psi-obchod.cz a navrhuji kampaň novou.Abstract:
The topic of my Bachelor theses is The Advetisement on the internet. In the theoretical part I focus on overall survey of basic forms, the size of the internet advertisement and the possibility of its measurements. In the practical part I am describing the actual trends in the field of internet advertisment, mainly the PPC systems. In the final part of my work I am analyzing the PPC campaign of an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iuw9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Internet a reklama
David Zapletal -
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Radovan Mihok -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková