Bc. Anna Cheblokova

Bachelor's thesis

Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity

Marketing Strategy of Online Communication Channels of the Central Library of the Faculty of Arts at Masaryk University
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na strategické využívání online marketingových kanálů akademickými knihovnami. Cílem práce je prozkoumat vliv faktorů na využívání vybraných online kanálů Ústřední knihovnou Filozofické fakulty Masarykovy univerzity (zejména Facebook, Instagram a webové stránky) a navrhnout strategický pří-stup jejích správy. Teoretická část využívá metodu případové studie k identifikaci …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the strategic use of online marketing channels by academic libraries. The aim of the thesis is to investigate the influence of factors on the use of selected online channels by the Central Library of the Faculty of Arts of Masaryk University (particularly Facebook, Instagram and the website) and to pro-pose a strategic approach to its management. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2023
  • Supervisor: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Martin Krčál, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta