Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity – Bc. Anna Cheblokova
Bc. Anna Cheblokova
Bakalářská práce
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Marketing Strategy of Online Communication Channels of the Central Library of the Faculty of Arts at Masaryk University
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na strategické využívání online marketingových kanálů akademickými knihovnami. Cílem práce je prozkoumat vliv faktorů na využívání vybraných online kanálů Ústřední knihovnou Filozofické fakulty Masarykovy univerzity (zejména Facebook, Instagram a webové stránky) a navrhnout strategický pří-stup jejích správy. Teoretická část využívá metodu případové studie k identifikaci …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the strategic use of online marketing channels by academic libraries. The aim of the thesis is to investigate the influence of factors on the use of selected online channels by the Central Library of the Faculty of Arts of Masaryk University (particularly Facebook, Instagram and the website) and to pro-pose a strategic approach to its management. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sjqg7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martin Krčál, DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHEBLOKOVA, Anna. \textit{Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/l56885/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využitie sociálneho robota v Ústřední knihovně FF MU z pohľadu zamestnancov
Alica Jašková -
Proces návrhu prototypu webu Ústřední knihovny FF MU v redakčním systému Umbraco
Marek Malík -
Datový audit ve skladových prostorech: případová studie Ústřední knihovny FF MU
Tereza Kiselová -
Aplikace metod designu služeb v Ústřední knihovně FF MU
Jana Plotková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Interkulturní a marketingová strategie Evropské pojišťovny
Jiřina Cintavá -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová