Bc. Anna Cheblokova

Bakalářská práce

Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity

Marketing Strategy of Online Communication Channels of the Central Library of the Faculty of Arts at Masaryk University
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na strategické využívání online marketingových kanálů akademickými knihovnami. Cílem práce je prozkoumat vliv faktorů na využívání vybraných online kanálů Ústřední knihovnou Filozofické fakulty Masarykovy univerzity (zejména Facebook, Instagram a webové stránky) a navrhnout strategický pří-stup jejích správy. Teoretická část využívá metodu případové studie k identifikaci …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the strategic use of online marketing channels by academic libraries. The aim of the thesis is to investigate the influence of factors on the use of selected online channels by the Central Library of the Faculty of Arts of Masaryk University (particularly Facebook, Instagram and the website) and to pro-pose a strategic approach to its management. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martin Krčál, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta