PhDr. Katarína Nemčoková, Ph.D.

Disertační práce

Discourse Strategies of Storytelling, Intertextuality and Metaphor in American Printed Advertising

Discourse Strategies of Storytelling, Intertextuality and Metaphor in American Printed Advertising
Anotace:
Táto dizertačná práca skúma uplatnenie diskurzných stratégií rozprávania príbehov, intertextuality a metafory v tlačenej reklame. Na tieto stratégie nahliada ako na prostriedky dávajúce viac moci nad diskurzom prijímateľovi reklamy a to tým, že mu umožňujú vytvoriť a následne vyplniť tzv. mentálny priestor. Textové náznaky skúmaných stratégií umožňujú vytvorenie mentálneho priestoru a ten potom prijímateľ …více
Abstract:
The dissertation deals with employment of discourse strategies of storytelling, intertextuality and metaphor in printed ads. These strategies are seen as assigning more power over discourse to the recipients by allowing them to create and explore their mental space. Textual cues of the three strategies outline the mental space and the recipients then fill it in with their own conceptual construct. …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.
  • Oponent: doc. PhDr. Václav Řeřicha, CSc., doc. PhDr. Hana Srpová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta