Význam práce asistenta pedagoga při středoškolském vzdělávání žáků se zdravotním postižením – Bc. Jiří Homola
Bc. Jiří Homola
Diplomová práce
Význam práce asistenta pedagoga při středoškolském vzdělávání žáků se zdravotním postižením
The importance of the work of assistant educator in secondary education of pupils with disabilities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na asistenty pedagoga pracující ve střední škole se žáky s tělesným a mentálním postižením. Cílem diplomové práce je zhodnotit činnost a význam asistenta pedagoga ve vybrané střední škole a to z pohledu učitelů, kteří s asistenty spolupracují. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje charakteristice žáků s tělesným a mentálním postižením, rozdílné …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the work of additional support stuff at the secondary school, working with physically or mentally disabled students. The aim of the thesis is to assess the activity and the importance of an assistant at the chosen secondary school. It is from the point of view of the teachers who cooperate with the assistants. It is divided into four chapters. The first part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fx9kk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ