Analýza učebnic matematiky pro základní školy z hlediska aktivizačních metod – Petra Doubková
Petra Doubková
Bakalářská práce
Analýza učebnic matematiky pro základní školy z hlediska aktivizačních metod
An Analysis of Mathematics Textbooks for Elementary Schools from the Aspect of Activation Methods
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě studia dostupné literatury porovnání učebnic, pracovních sešitů a metodických příruček pro základní školy. V těchto materiálech jsou vyhledávány a analyzovány aktivizační metody. Práce je zaměřena na učebnice matematiky za posledních dvacet let. Aktivizační metody se vážou k tématu - základní geometrické útvary v rovině a v prostoru. Také je v bakalářské práci provedeno …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Olga Kesnerová Řádková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Matematika / Matematika se zaměřením na vzdělávání, Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační výukové metody ve výchově ke zdraví s akcentem na prevenci vzniku metabolického syndromu
Svatava DUFKOVÁ -
Aktivizační metody hiporehabilitace pro děti se sociálním znevýhodněním
Eva Plchová -
Návrh aktivizační metody pro seniory
Marcela Poláková -
Aktivizační výukové metody ve Výchově ke zdraví v tematickém okruhu Výživa s akcentem na stravovací režim a výživová doporučení
Kateřina NOVOSADOVÁ -
Aktivizační metody pro seniory s Alzheimerovou chorobou
Jaroslava Šmičková -
Aktivizační metody ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Lucie Pochopová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Didaktické metody výuky přídavných jmen v 5. ročníku základní školy
Tereza Valkounová
Název
Vložil
Vloženo
Práva