Charakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhu – Bc. Zuzana Prokopová
Bc. Zuzana Prokopová
Master's thesis
Charakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhu
The Characteristics of Online Marketing Communication in Real Estate Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci na realitním trhu. V první části je teoreticky charakterizován marketing a nástroje online marketingové komunikace. Kapitola je rovněž věnována sociálním sítím Facebook, Instagram a ostatním v současné době populárním platformám. Na tuto kapitolu navazuje část o realitních serverech, které tvoří podstatnou část online marketingu na …moreAbstract:
This thesis deals with online marketing communication in real estate market. In the first part marketing and tools of online marketing communication is described in theory. This part is also dedicated to social media - Facebook, Instagram and other currently used platforms. This thesis further focuses on real estate servers, which are important part of online marketing in real estate market. Following …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKOPOVÁ, Zuzana. \textit{Charakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhu}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/l5lttn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Prokopová, Zuzana. Charakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhu. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Inovační aktivity pro zvýšení účinnosti výkonnostní online marketingové komunikace realitní společnosti
Kateřina Tomášová -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Marketing služeb na realitním trhu
Petr MATOUŠEK -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Petra Váňová -
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Ivana Švecová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Marketing na realitním trhu
Václav Malý -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights