Charakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhu – Bc. Zuzana Prokopová
Bc. Zuzana Prokopová
Diplomová práce
Charakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhu
The Characteristics of Online Marketing Communication in Real Estate Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci na realitním trhu. V první části je teoreticky charakterizován marketing a nástroje online marketingové komunikace. Kapitola je rovněž věnována sociálním sítím Facebook, Instagram a ostatním v současné době populárním platformám. Na tuto kapitolu navazuje část o realitních serverech, které tvoří podstatnou část online marketingu na …víceAbstract:
This thesis deals with online marketing communication in real estate market. In the first part marketing and tools of online marketing communication is described in theory. This part is also dedicated to social media - Facebook, Instagram and other currently used platforms. This thesis further focuses on real estate servers, which are important part of online marketing in real estate market. Following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prokopová, Zuzana. Charakteristiky online marketingové komunikace na realitním trhu. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Inovační aktivity pro zvýšení účinnosti výkonnostní online marketingové komunikace realitní společnosti
Kateřina Tomášová -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Marketing služeb na realitním trhu
Petr MATOUŠEK -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Petra Váňová -
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Ivana Švecová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Marketing na realitním trhu
Václav Malý -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
20. 6. 2023