Preference značky v rámci nákupního rozhodování – Karel Halberštádt
Karel Halberštádt
Bakalářská práce
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Brand Preferences in Purchasing Decisions
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá preferencí značky v rámci nákupního rozhodování se zaměřením na běžecké boty. Teoretická část popisuje značku ve sportovním prostředí, nákupní rozhodování s důrazem na značku a specifika nákupu běžeckých bot. Praktická část nabízí dvě analýzy. Sekundární analýza je založená na cenových srovnávačích. Nejdůležitější část práce tvoří primární výzkum formou online dotazníku …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the brand preferences within the purchasing decisions, focusing on running shoes. The theoretical part describes the brand in sport area, the purchasing decisions with the main focus on the brand and the specifics of the purchase of running shoes. The practical part offers two analyses. The secondary analysis is based on the price trackers. The main part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Halberštádt, Karel. Preference značky v rámci nákupního rozhodování. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení značky a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Farrukh Saidov -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Lucie Karlíková -
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
Zlata Paprstková -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Lucie Karlíková -
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Kristýna Cahlíková -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
Karolína Koukalová -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Zuzana Kratochvílová