Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z – Karolína Koukalová
Karolína Koukalová
Bakalářská práce
Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
Brand Preference within Purchasing Decision focused on the Generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá preferencí značky v rámci nákupního rozhodování a je zaměřena na generaci Z. Teoretická část práce popisuje důležité pojmy související s daným tématem, nabízí různé definice pojmu značka, definuje její úspěšnost a strategické řízení, zabývá se chováním spotřebitele při nákupu a také generací Z a jejími specifiky. Praktická část nabízí analýzu oblíbených značek této generace …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the brand preferences within the purchasing decisions and it is focused on the generation Z. The theoretical part describes important terms related to this topic and offers different definitions of the term brand, defines brand success and strategic brand management, deals with consumer behaviour and the generation Z and its specifics. The practical part offers analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koukalová, Karolína. Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Lucie Karlíková -
Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje
Arseniy Moseychuk -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Zuzana Kratochvílová -
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Kristýna Cahlíková -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Jiří Prášek -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Karel Halberštádt -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová