Karel Halberštádt

Bachelor's thesis

Preference značky v rámci nákupního rozhodování

Brand Preferences in Purchasing Decisions
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá preferencí značky v rámci nákupního rozhodování se zaměřením na běžecké boty. Teoretická část popisuje značku ve sportovním prostředí, nákupní rozhodování s důrazem na značku a specifika nákupu běžeckých bot. Praktická část nabízí dvě analýzy. Sekundární analýza je založená na cenových srovnávačích. Nejdůležitější část práce tvoří primární výzkum formou online dotazníku …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the brand preferences within the purchasing decisions, focusing on running shoes. The theoretical part describes the brand in sport area, the purchasing decisions with the main focus on the brand and the specifics of the purchase of running shoes. The practical part offers two analyses. The secondary analysis is based on the price trackers. The main part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Halberštádt, Karel. Preference značky v rámci nákupního rozhodování. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe