Kathrin Decknerová

Master's thesis

Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?

Strategický marketingový plán pro TCC online: Jakou marketingovou strategii by měl online podnik uplatnit, aby uspěl na mezinárodní úrovni?
Abstract:
Podniky se stále více obrací na online řešení, aby zjednodušily operace, a sektor lidských zdrojů není výjimkou. Existuje však omezené množství výzkumu na to, jak takové nástroje mezinárodně propagovat. Tato diplomová práce řeší tuto výzvu zaměřením na TCC online, poskytovatele nástrojů pro lidské zdroje se sídlem v České republice. Byl proveden marketingový audit společnosti, následovaný kvantitativní …more
Abstract:
Businesses are increasingly turning to online solutions to simplify operations, and the HR sector is no exception. However, there is a lack of guidance on how to market such tools internationally. The thesis addresses this challenge by focusing on TCC online, a Czech-based HR tool provider. A marketing audit of the company was conducted, followed by a quantitative analysis and qualitative interviews …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2024
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Marta Fabiánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93108