Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally? – Kathrin Decknerová
Kathrin Decknerová
Master's thesis
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Strategický marketingový plán pro TCC online: Jakou marketingovou strategii by měl online podnik uplatnit, aby uspěl na mezinárodní úrovni?
Abstract:
Podniky se stále více obrací na online řešení, aby zjednodušily operace, a sektor lidských zdrojů není výjimkou. Existuje však omezené množství výzkumu na to, jak takové nástroje mezinárodně propagovat. Tato diplomová práce řeší tuto výzvu zaměřením na TCC online, poskytovatele nástrojů pro lidské zdroje se sídlem v České republice. Byl proveden marketingový audit společnosti, následovaný kvantitativní …moreAbstract:
Businesses are increasingly turning to online solutions to simplify operations, and the HR sector is no exception. However, there is a lack of guidance on how to market such tools internationally. The thesis addresses this challenge by focusing on TCC online, a Czech-based HR tool provider. A marketing audit of the company was conducted, followed by a quantitative analysis and qualitative interviews …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93108
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Marta Fabiánová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DECKNEROVÁ, Kathrin. \textit{Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/l5pqay/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93108
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Theses on a related topic
-
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Lucie Špindlerová -
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Barbora Holanová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Natalie Knechtová -
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
David Urbánek