Consumer purchasing behaviour of beer in the Czech Republic – Rashid Khan
Rashid Khan
Diplomová práce
Consumer purchasing behaviour of beer in the Czech Republic
Abstract:
With the advancement of technology and the on-set of globalization, the power of consumers is increasing tremendously. The needs of the consumers are to be considered while setting up a business related to any industry. The aim of this thesis is to derive the purchasing power of the consumers across the beer industry in the Czech Republic and the factors affecting it. The consumption of Pilsner Urquell …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Analysis of Consumer Behaviour while Purchasing Food during a Crisis
Adéla Hejnová -
Influence of Culture on the Purchasing Behaviour
Prachi Ravindrasinh Jhala -
Analysis of consumer behaviour on small car purchasing
Vishnu Pradeep -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
Impact of COVID-19 on consumer behaviour in Vietnam.
Minh Thu Pham -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva