Kateřina Kovalová

Diplomová práce

Tvorba koncepce vzdělávání žáků se sluchovým postižením ve finanční gramotnosti a ekonomických pojmech

Developing a Concept Education of Students with Hearing Impairment in Financial Literacy and the Economic Therms
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání středoškolských studentů se sluchovým postižením ve finanční gramotnosti a ekonomických pojmech. Je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na metodiku výzkumu a teoretické vymezení pojmů sluchového postižení, které poskytuje základní informace o sluchovém postižení a vzdělávání osob se sluchovým postižením …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of the education of high school students with hearing impairment in financial literacy and economic concepts. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part focuses on the research methodology and the definition of the hearing impairment, which provides basic information about the hearing impairment and the education of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
  • Vedoucí: Lech Nierostek
  • Oponent: Petra Baranová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava