Nové metody v internetové marketingové komunikaci – Bc. Michal Ročeň
Bc. Michal Ročeň
Bakalářská práce
Nové metody v internetové marketingové komunikaci
New methods in intermet marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novými metodami v internetové marketingové komunikaci, kdy se snažím v teoretické rovině popsat tyto metody a jejich výhody a nevýhody. Praktickou částí je případová studie implementace nových metod v internetové marketingové komunikaci do korporátního prostředí společnosti Generali Pojišťovna a.s. Cílem mé práce je dokázat efektivitu nových metod v internetové marketingové …víceAbstract:
This thesis deals with new methods in internet marketing communication when trying to describe the theoretical basis of these methods and their advantages and disadvantages. The practical part is a case study of the implementation of new methods in internet marketing communication in the corporate environment of Generali Pojišťovna a.s. The aim of my work is to prove the effectiveness of new methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/petu8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návštěvnost v Krkonošském národním parku – ochota platit za kulturní ekosystémové služby a vliv pandemie Covid-19 na návštěvnost v parku
Tomáš Krejčí -
Program rozvoje venkova v období 2007-2013: Hodnocení plateb za přírodní znevýhodnění poskytované v horských oblastech a plateb poskytovaných v jiných znevýhodněných oblastech (LFA)
Kateřina Sobotková -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Pay-per-click reklamní kampaně
Veronika Brindzová