Nové metody v internetové marketingové komunikaci – Bc. Michal Ročeň
Bc. Michal Ročeň
Bakalářská práce
Nové metody v internetové marketingové komunikaci
New methods in intermet marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novými metodami v internetové marketingové komunikaci, kdy se snažím v teoretické rovině popsat tyto metody a jejich výhody a nevýhody. Praktickou částí je případová studie implementace nových metod v internetové marketingové komunikaci do korporátního prostředí společnosti Generali Pojišťovna a.s. Cílem mé práce je dokázat efektivitu nových metod v internetové marketingové …víceAbstract:
This thesis deals with new methods in internet marketing communication when trying to describe the theoretical basis of these methods and their advantages and disadvantages. The practical part is a case study of the implementation of new methods in internet marketing communication in the corporate environment of Generali Pojišťovna a.s. The aim of my work is to prove the effectiveness of new methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/petu8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROČEŇ, Michal. \textit{Nové metody v internetové marketingové komunikaci} [online].
Praha, 2012 [cit. 2019-12-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/l6cqy6/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce PhDr. Luděk Vajner.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Program rozvoje venkova v období 2007-2013: Hodnocení plateb za přírodní znevýhodnění poskytované v horských oblastech a plateb poskytovaných v jiných znevýhodněných oblastech (LFA)
Kateřina Sobotková -
Likvidační proces a pojistný podvod v pojištění vozidel
Lucie Nedomová -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý -
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Jiří Krejčí -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA