Ing. Jitka Čekalová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Resources of marketing communication for child audience
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám prostředky marketingové komunikace působící na dětské publikum ve věku od 7 do 11 let. Cílem práce je vysvětlení vnímání dětí televizní reklamy, čím je reklama upoutá a zda ovlivňuje jejich rozhodování při koupi produktu. Popsáním specifik televizní reklamy určené pro dětské publikum. V aplikační části jsem použila kvalitativního šetření metodou skupinového rozhovoru …více
Abstract:
In this thesis I deal with means of marketing communication acting on the children´s audience aged seven to eleven years. The aim of this thesis is to explain the children's perception of TV advertising and how it attracts their attention and whether it influences them to purchase a product. Description of particularity of the television advertising intended for children´s audience. In the application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Alena Pilná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace