Ing. Martina Bulavčáková

Bachelor's thesis

Marketingové prostředky pro dětské publikum

Childern audience marketing commuication tools
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá dětskou televizní reklamou. Televizní reklama je považována za prostředek komunikace výrobce s dětským publikem. Cílem mé práce je popis a vysvětlení mechanismů, které působí na dětské publikum sledující televizní reklamu. Práce popisuje prostředky a metody, s jejichž pomocí tvůrci reklamy nejčastěji ovlivňují dětského diváka. V aplikační části jsem použila kombinaci …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on TV adverts for children. The TV advert is considered a communication tool between a producer and children viewers. The thesis focuses on the description and explanation of mechanisms which affect children viewers of TV adverts. The thesis describes the instruments and methods used by the adverts’ makers to influence children. The application part includes the combination …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication