Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia – Maia OZDEMIR
Maia OZDEMIR
Doctoral thesis
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Abstract:
As "a source of energy " for economic surge, innovation always was an important factor in economic development (SCHUMPETER, 2012) and therefore, was a popular topic for academic research. In the light of actual economic problems such as globalisation, increased migration and multiculturalism, the modern economic innovation literature would benefit from knowledge of migrants' overall cultural characteristics …viacAbstract:
Inovace jako "zdroj energie" pro ekonomický růst byla vždy jedním z důležitých faktorů ekonomického rozvoje (SCHUMPETER, 2012). Z tohoto důvodu bylo toto téma oblíbené za účelem akademického výzkumu. V dnešní době ekonomických problémů jako je globalizace, zvýšená migrace a multikulturnost, by mohly moderní ekonomické publikace zaměřené na inovaci čerpat z kulturních zkušeností migrantů a zejména preferencí …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2015
Zverejniť od: 7. 2. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OZDEMIR, Maia. \textit{Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia}. Online. Dizertačná práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/l6y6fm/.
Jak správně citovat práci
OZDEMIR, Maia. Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia. Zlín, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.2.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 2. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Výuka ochrany obyvatelstva na středních školách se zaměřením na zdravotně znevýhodněné osoby
Tomáš Mazák -
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Veronika Slabá -
Problematika dopingových prostředků zaměřující se na vliv testosteronu na jedince a možný vznik závislostí
David Veselský -
Vztahy na pracovišti jako součást firemní kultury a jejich vazba na pracovní spokojenost
Jana Pilchová -
Vliv elektronické evidence tržeb na obor gastronomie v Česku a na Slovensku
Jan Ryba -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr