Projekt marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s. r. o. – Andrea ŠEBESTOVÁ
Andrea ŠEBESTOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s. r. o.
Project of marketing strategy of company ŘEMPO LYRA, Ltd.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s. r. o. Cílem projektu je udržet firmu životaschopnou a konkurenceschopnou. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou na základě dostupných literárních zdrojů zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingové strategie a analýzy okolí podniku. Praktická část je rozdělena …moreAbstract:
The thesis focuses on the design of marketing strategy of ŘEMPO LYRA, Ltd. The project aim is to keep the company viable and competitive. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. On the basis of the available literature sources, theoretical knowledge concerning the marketing strategy and analysis around the company are developed in the theoretical part. The practical part is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21312
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBESTOVÁ, Andrea. \textit{Projekt marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/l75pye/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEBESTOVÁ, Andrea. Projekt marketingové strategie společnosti ŘEMPO LYRA, s. r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Tomáš Jahoda -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová