Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh – Bc. Lucie Baušová
Bc. Lucie Baušová
Diplomová práce
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou komunikační strategie pro uvedení nové „nouzové antikoncepce“ na trh farmaceutickou společností GR, s.r.o., s ohledem na specifika daného trhu. Pomocí tržní analýzy a dotazníkového šetření zpracovaného deskriptivní a induktivní statistikou dává náhled na specifickou problematiku marketingové komunikace v oblasti farmaceutického trhu. Výzkumné šetření poukazuje …víceAbstract:
The thesis deals with the design and creation of a communication strategy for the launch of the new "emergency contraception" on the market of the pharmaceutical company GR, s.r.o. taking into account the specifics of the given market. With using of market analysis and a questionnaire survey of processed descriptive and inductive statistics, it gives an insight into the specific issue of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rbobr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková -
Strategie uvedení nového výrobku pro farmaceutický trh
Dagmar Gálová -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Pavel Brázda -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Strategie vstupu společnosti Léčivé rostliny s.r.o. na trh Slovenské republiky
Hana Roháčová -
Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
Lenka Moťková