Bc. Lucie Baušová

Diplomová práce

Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh

Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou komunikační strategie pro uvedení nové „nouzové antikoncepce“ na trh farmaceutickou společností GR, s.r.o., s ohledem na specifika daného trhu. Pomocí tržní analýzy a dotazníkového šetření zpracovaného deskriptivní a induktivní statistikou dává náhled na specifickou problematiku marketingové komunikace v oblasti farmaceutického trhu. Výzkumné šetření poukazuje …více
Abstract:
The thesis deals with the design and creation of a communication strategy for the launch of the new "emergency contraception" on the market of the pharmaceutical company GR, s.r.o. taking into account the specifics of the given market. With using of market analysis and a questionnaire survey of processed descriptive and inductive statistics, it gives an insight into the specific issue of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích