Hodnocení a testování ve výuce anglického jazyka – Adéla Žemličková
Adéla Žemličková
Diplomová práce
Hodnocení a testování ve výuce anglického jazyka
Evaluation and Testing in ELT
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat třídění a hodnocení testů v anglickém jazyce. Práce se především zaměří na způsoby testování na základních školách. První část práce je teoretická a nastiňuje typy testování, druhy hodnocení a celkové složení testovacích úloh. Druhá část je praktická a zaměřuje se především na zpracování vytvořeného dotazníku jak pro žáky, tak i pro učitele. Výzkum bude vycházet …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse sorting and evaluation of tests in English language teaching. The thesis mainly focuses on the ways of testing in primary schools. The first part of the thesis outlines types of testing, evaluative ways and overall structure of English tests. The second part is practical and analyses the collected data from teachers and pupils. It also includes a research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6048
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - francouzský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
The comparison of teacher’s usage of the mother tongue and English language in English lessons
Dana Ševčíková -
Teaching and Testing Vocabulary (at Lower Secondary School Level)
Michaela BARTUŠOVÁ -
Aims in Teaching and Testing Writing in ELT
Pavla Jahodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva