Bc. Jakub Halás
Bakalářská práce
Úloha sponzoringu ve sportu
The Role of Sponsorship in Sport
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is role and influence of sponsoring in sport. At the beginning of theoretical work I described sport industry area and I mentioned sponsoring and marketing issues, which are its inseparable part. Next I dedicated to issues in sport marketing area, in sponsoring area and to them connected advertisement.Abstract:
Témou mojej bakalárskej práce je úloha sponzoringu v športe. Na začiatku teoretickej práce som popísal oblasť športového priemyslu a uviedol problematiku sponzoringu a marketingu, ktoré sú jeho súčasťou. Ďalej som sa venoval samotnej problematiky v oblasti športového marketingu, sponzoringu a s nimi súvisiacej reklamy.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ptobs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pruša
- Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková