Efektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2 – Bc. Lukáš Melvald
Bc. Lukáš Melvald
Bachelor's thesis
Efektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2
Telefonica O2 mobile call center efficiency
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou práce na mobilních call centrech společnosti Telefónica O2 ČR. První část obsahuje obecnou charakteristiku call center. Druhá část popisuje společnost. Třetí část je zaměřena na porovnání různých způsobů práce od roku 2000 do současnosti. Na základě předchozích údajů je navrženo doporučení týkající se efektivity práce na mobilních call centrech O2.Abstract:
This bachelor study deals with the Telefonica O2 mobile call center efficiency. The first part of this study covers common characteristics of the call centers. The second part describes the company. And finally, the third part is focused on comparing various work methods since 2000 till now. Based on previous data there is introduction/recommendation designed regarding the effectiveness of the mobile …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Pakosta, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Melvald, Lukáš. Efektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Lokalizační rozhodování ve společnosti Telefónica O2 při provozu call center
Lídia Monika KOPŤÁKOVÁ