Bc. Lukáš Melvald

Bachelor's thesis

Efektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2

Telefonica O2 mobile call center efficiency
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou práce na mobilních call centrech společnosti Telefónica O2 ČR. První část obsahuje obecnou charakteristiku call center. Druhá část popisuje společnost. Třetí část je zaměřena na porovnání různých způsobů práce od roku 2000 do současnosti. Na základě předchozích údajů je navrženo doporučení týkající se efektivity práce na mobilních call centrech O2.
Abstract:
This bachelor study deals with the Telefonica O2 mobile call center efficiency. The first part of this study covers common characteristics of the call centers. The second part describes the company. And finally, the third part is focused on comparing various work methods since 2000 till now. Based on previous data there is introduction/recommendation designed regarding the effectiveness of the mobile …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Pakosta, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Melvald, Lukáš. Efektivita práce mobilního call centra společnosti Telefonica O2. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management

Práce na příbuzné téma