Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce – Bc. Jan Žák
Bc. Jan Žák
Bachelor's thesis
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Analysis of Marketing and Promotion of Selected Sports Event
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout marketingové strategie pro zlepšení organizace, marketingu a propagace v dalších ročnících. Navrhované marketingové strategie jsou vytvořeny na základě výsledků provedené SWOT analýzy a vyhodnoceného anketního šetření. V první části práce jsou popisovány základní pojmy a to: marketing, propagace, event marketing a marketing sportovních akcí. Teoretické znalosti …moreAbstract:
The main aim of this thesis is to suggest marketing strategies which will help to improve organization, marketing and promotion of selected event in next years. Marketing strategies are based on evaluation of SWOT analysis and survey. First part of this thesis is devoted to the explanation of basic terms of marketing and promotion. Further in there are defined terms such as event marketing and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dsb20/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Renáta Vychodilová
- Reader: PaedDr. Hana Vrtělová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Vliv albánského zvykového práva na páchání trestné činnosti Albánců, zdržujících se na území ČR, se zaměřením na drogovou a násilnou trestnou činnost
Martina Táboříková -
Společenská odpovědnost nadnárodních společností působících na českém trhu s důrazem na lidský kapitál
Martin Štefl -
Přístupy k pracovní schopnosti na individuální úrovni s ohledem na budoucnost. Age management pro věkovou kategorii 30 až 49 let
Natálie Siberová -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Dopady epidemie COVID-19 na cestovní ruch na Bali pohledem obyvatel České republiky žijících na ostrově
Jana Čutová -
Vliv optimistického zkreslení na vnímání distributivní spravedlnosti na pracovišti v kontextu transparentnosti odměňování
Anna Buchtelová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh
Jan Pípal