Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce – Bc. Jan Žák
Bc. Jan Žák
Bakalářská práce
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Analysis of Marketing and Promotion of Selected Sports Event
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout marketingové strategie pro zlepšení organizace, marketingu a propagace v dalších ročnících. Navrhované marketingové strategie jsou vytvořeny na základě výsledků provedené SWOT analýzy a vyhodnoceného anketního šetření. V první části práce jsou popisovány základní pojmy a to: marketing, propagace, event marketing a marketing sportovních akcí. Teoretické znalosti …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to suggest marketing strategies which will help to improve organization, marketing and promotion of selected event in next years. Marketing strategies are based on evaluation of SWOT analysis and survey. First part of this thesis is devoted to the explanation of basic terms of marketing and promotion. Further in there are defined terms such as event marketing and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dsb20/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Renáta Vychodilová
- Oponent: PaedDr. Hana Vrtělová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv albánského zvykového práva na páchání trestné činnosti Albánců, zdržujících se na území ČR, se zaměřením na drogovou a násilnou trestnou činnost
Martina Táboříková -
Společenská odpovědnost nadnárodních společností působících na českém trhu s důrazem na lidský kapitál
Martin Štefl -
Přístupy k pracovní schopnosti na individuální úrovni s ohledem na budoucnost. Age management pro věkovou kategorii 30 až 49 let
Natálie Siberová -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Dopady epidemie COVID-19 na cestovní ruch na Bali pohledem obyvatel České republiky žijících na ostrově
Jana Čutová -
Vliv optimistického zkreslení na vnímání distributivní spravedlnosti na pracovišti v kontextu transparentnosti odměňování
Anna Buchtelová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh
Jan Pípal