Ing. Erika Konrádová
Diplomová práce
Personální marketing
Human Resources marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce s názvem „Personální marketing“ je zjistit, jak funguje personální marketing ve vybrané společnosti a navrhnout jeho případná zlepšení. V teoretické části jsou popsány činnosti externího a interního personálního marketingu, jako například získávání zaměstnanců, přijímání zaměstnanců, jejich odměňování, další rozvoj aj. V praktické části je provedena realizace analýzy a vyhodnocení …víceAbstract:
The main of this thesis "Human Resources Marketing" is to see how it works personnel marketing in selected companies and to suggest possible improvements. The theoretical part describes the activities of external and internal personnel marketing, such as recruitment, hiring, rewarding, and further development. In the practical part of the implementation of the analysis and evaluation of personnel marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kt5dl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Interní marketing vybrané firmy
Tamara Bořilová -
Interní marketing ve vybraném podniku
Sabina Koukolová -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Interní marketing - stabilizace stavu zaměstnanců společnosti
Milan Huták -
Interní marketing organizace zaměřený na zvýšení motivace zaměstnanců
Miluše Veškrnová -
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková