Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku Granoten \regm{} SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na český plastikářský trh – Bc. Naděžda ŠUMBEROVÁ
Bc. Naděžda ŠUMBEROVÁ
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku Granoten \regm{} SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na český plastikářský trh
Marketing strategy proposal for introduction of the new product Granoten \regm{} SkN Nexxstar - Granitol JSC on the czech plastic-petrochemical-industry market
Abstract:
This thesis deals with marketing strategy proposal for introduction of the new product GRANOTEN \regm{} SkN Nexxstar {--} Granitol JSC on the market. Theoretical and methodical pieces of knowledge can be found in theoretic part of this work. Analysis part concerns itself with description of the company and the product, and characteristics of the rubber and plastic products branch. Lastly there is current …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zavedení nového výrobku firmy Granitol a.s. na trh. V teoretické části jsou popsána teoretická a metodická východiska pro praktickou část. V praktické části následuje popis podniku a výrobku samotného a analýza odvětví pryžového a plastického odvětví plastikářského průmyslu. V závěru najdeme popis stávající situace podniku a návrh marketingové …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
9735
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠUMBEROVÁ, Naděžda. \textit{Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku Granoten $\backslash$regm$\{\}$ SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na český plastikářský trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/l8bjtn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUMBEROVÁ, Naděžda. Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku Granoten \regm{} SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na český plastikářský trh. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová